سال 1338روستای ورنامخواست شاهد تولدنوزادی بودکه کسی گمان نمیکردروزی یکی ازاعجوبه های جنگ ودرردیف نام آورترین فرماندهان جنگ شود نام اورا محمد علی گذاشتند .اپدراوازعشایربود .واو درچنین خانواده ای پای گرفت ورشد کرد
دردوران انقلاب به اتفاق دوستان مبارزش بانوشتن شعاربرروی دیوارها وپخش اعلامیه های حضرت امام سپری شد وپس ازانقلاب وتشکیل سپاه پاسداران به عضویت سپاه زرین شهردرآمد.محمد علی بیست ویک ساله بود که جنگ آغازشد . .با شروع جنگ تحمیلی درسال 1360 به جبهه های جنوب اعزام شد وبه دارخوین رفت ودرعملیات فرمانده کل قوا شرکت نمود که درهمین عملیاتنیز مجروح شد .رشادتهاودلاوریهای بیحد اوموجب شد که مسوولیتهای متعددی به اوواگذارگردد..درعملیات فتح المبین فرمانده گردان بود ودرعملیات بیت المقدس فرماندهی یکی ازگردانهای عملیاتی را به عهده داشت وی باردیگردراین عملیات مجروح شد .پس ازتشکیل تیپ مستقل 44حضرت قمربنی هاشم (ع)بعنوان مسوول طرح وعملیات وسپس ازطرف فرماندهی کل سپاه به قایم مقامی تیپ حضرت قمربنی هاشم (ع)منصوب گردید .وی درعملیات های والفجر –خیبر –بدر وکربلای پنج حضورداشت وحماسه های فراوانی خلق کرد. تا اینکه درعملیات کربلای پنج به آرزوی همیشگی خود که همانا شهادت ورسیدن به لقا الله بود دست یافت .
کتابخانه عمومی بهمن زرین شهر...ما را در سایت کتابخانه عمومی بهمن زرین شهر دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 41